20.5.2010

And I will give to you summer wine Oohh summer wine

Viime päivin ollu toooosi hauskaa eli en oo kerenny koneelle, tänää ensimmäist kertaa ''himassa'' koneella.
Maanantai meni töissä, jeejee eka työpäivä.. ja paikka oli ihan kauhee! :( eli siihin loppu mun työnteko nyt sit voin vaa lusmuilla ja nauttii kesästä aah<3

nojoo siis se nauttiminen alko jo tiistaina ku sain idean, lähtääs vähän ottelee aurinkoo ;)
 ja maisematki oli mitä parhaimmat!
ja mun tiistai päivän seura
keskiviikkona olin sit moikkaamas muruu Anjalas ja mentii Mylsälle grillailee keskisaareen kavereitten kanssa :) Oli pakko laittaa murust kuva ku on nii hassun näkönen :p

pelotti  matkalla juna-asemalta aittiksee et jos jään matkan varrelle mun pösöl :/ siinku meinas loppuu bensa mut ihme kyl pääsin tänää ihan prismalle saakka tankkaa! :D
ja tässä mun kulta<3!
ei ehkä oo sellanen mistä kaikki tykkää mut ei ainakaa oo sellain tusinavehje ettei esim. koulun pihalla ilman varashälytin nappia/ rekisterikilpiä tunnista edes omaa. mut omast mielest toosi söötti! jos kulkis viel kovempaa ajelisin tol eläkeikään saakka 8)

Tänää oli sit Janinan synttärit ja oltii Santalahes ottaas arskaa ja haha kauhuvuoren koriskentillä heittelees :) ja voitin Janinan vissiin joka pelis ;) vähän erilailla vietettii synttäreitä ku ennen mut ei tarvii pelästyy, OIKEET BILEET on vasta tulossa! ja pidetään ne Kouvolassa 28. päivä sellaset ranta bileet ;) varmasti tulee tooooosi kivaa en malta oottaa! :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tulee tosi kivaa ku sais vaa jostaa ihan helvetist rahaa :)) <3
:jaatuska

Pirre kirjoitti...

kyllä me jostain rahaa saadaan ;)

Anonyymi kirjoitti...

Missä olit töissä? :))

Pirre kirjoitti...

siel ihme Doneta vai Doneto :D myy saunalahen liittymii ja mokkuloit ja kaikkee sellast :D mut ei oo ihan mun homma istuu vaa paikallaa ja puhuu täyttä skeidaa puhelimee :D