27.5.2010

She laughs that evil laugh, She's so sticky, Stick sweet

Oltii Janinan kanssa lauantaina virojoelle, jeejee. ja mentiin siis skoottereilla koska se tulee paljo halvemmaks :)
ensimmäinen pysähdyspaikka:
HAMINA! kammottaa jo koko sana, hamina on kyl aika kauhee paikka en tykkää siit hyihyi
joo ja olin tosi hehkee(niinku aina ofc!jaksanki itteeni vissii laittaa,lol)
haha, heti ku pääs haminaa nii johan alko poliisei näkyy! :D
no kyl toi Janina minust voiton vei, sehän on vielä hehkeempi! ;)
siinä sit kivasti prumputeltii virojoelle päin ja klamilassa oli toine pysähdys, mut se on nii hikinen paikka nii siel menee kamera rikki jos ottaa sen ees esille :D päästii sit siitä virojoelle, jeejee, ja tietty toi matka oli rankka, joten pitää olla sit rankat huvitki! ;)
Käytii sit iskän synttäreillä viemäs ruusui ja chillailin siel vähän aikaa, kunnen menin moikkaamaa mun AH niin ihanaa exää joka minuu varten ihan ajo virojoelle saakka :D oon tosi otettu ja zillee.
mut sit tuli riitaa isukin ja veikan kanssa et oli pakko lähtä siel 9 aikaa pois jo ajamaa.
Eipähän siitäkää matkasta ollu mitään muuta hyötyy kuin:
1. Kyllä, exäni on aaivan yhtä kusipää ku ennenki, eikä sillä liiku päässä ku 2 asiaa ja toinen on silmät
2. saimpahan veikan ''limu'' pullon ( haha kukaa varmaa usko, joo ihan pelkkää limukkaahan se onkin AAIVAN!)

En saanu sit haminas enää loppumatkalla ees tankattuu koska veikka oli pistän korkin nii tiukkaa kiinni! :(
bensavalo huus sit leipää koko matkan, ainii! Poliisit pysäytti minut haminas ja puhallutti :) don't worry, ei se mitää näyttäny :D
ps. haminas kävi sataa kaatamal vettä
pps. kiva ajaa haminasta kotkaan kaatosateessa mekko, huppari ja legginssit päälle ( love it!)

Maanantaina ja tiistain sit olin HAHAHA kotiarestissa, koska olin myöhäs 2 TUNTII! huhhuh enhän mä kuitenkaa täytä 3 viikon päästä 17? Eeeeen!

Keskiviikkon olin sit mussukan kans ja kateltii meil leffaa ja sillee :p
ja hihi Ajelin eilen Inksan juna-asemalla autol ;) oli aika hassuu mut liian vaikeeta blondille hihi :)

ja huomenna takas mussukan luo<3 :) viikonlopust voisin ottaa kuvii jos muistan ja oon tarpeeks hyväs hapes ;)

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

http://mungolife.blogspot.com/2010/05/do-and-dont.html

lues toi!
valkoset leggarit on aaika kauhee moka:( hahhah :dd

Pirre kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Pirre kirjoitti...

ja vittuuks tät luet jos tyylimokat kauhistuttaa nii paljon :DD

Anonyymi kirjoitti...

musta tää on kiva blogi ku on erilainen ku muuut ja sulla ainaki on vauhdikas elämä.JÄÄN SEURAILEMAA:))

Pirre kirjoitti...

vauhdikas elämä :D haha, voisin sanoo tähän mun vakiolauseen et öö mikä elämä? :D mutta kiitoooos! :) tarkotus onki olla pirremäinen eikä niin aikuinen blogi :D