8.6.2010

This ain't nothing but a summer jam, We're gonna party as much as we can

viikko ennen koulujen loppumista oltii sit Jaatuskan kanssa vähän viihteellä Kouvolassa :)
VOOOOOOU TAIKUUTTA 8)
ja meidän lauantain mahtava seura :) Jappe ja mättö :)


perjantaina oli ''kevätjuhla'' haettii opintokortit ja päästiin pois :)
Tosi hyvin meni vuos, 2 hylsyy 17 ykköstä 1 kolmonen :D
käytii perjantain sit kattoos suolakurkkujen marssiiki, hihi ;)










joku ihme muija tunki mun kuvaa ;o



En muuten kuvannu tät äijää tarkotuksel se vaa seiso siin ;) ei muute mikää pahannäkönen :p




Sit olinki menos päivilää mut just, ne oli läskeilees eli en päässy sisälle >:(
OMG! hirvee tyylimoka (TAAS!!!) :D

Lauantaina oli peruskoulun kevätjuhla ja tottakai miä menin sinne ;)
Olin HELVETIN hehkee, tottakai jos kahdeksaks joutuu menee karkkariin huhhuh!
Janina on ollu mun paras kaveri viimiset neljä ja puolvuotta mitä oon kotkas asunu
ja HALOO! näin ekaa kertaa sen mekko päällä, ihmeen hyvin tollaselle äijälle sopii :p hihi läppä (;
Jassuki oli tosi nättinä ja niiiin ilonen, kai nyt ku pääs poist peruskoulusta :)
Ei ne Jaatiset vissii sit aina tappele ku suostu samaa kuvaaki >:)

Nyt tuliki sit vähä enemmi kuvii >:) vois tehä useemminki hihi :d jos riittäis aika, ainii eihän mulla muuta ookkaa ku aikaa ku kaikki on töis ja miä en :)

Ensviikon lauantaista ainaki kuvii ku juhlitaa mun synttäreitä!! ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tosi kivoi kuvii!:-)

Pirre kirjoitti...

Kiitän >:)