29.6.2011

Nekin takana mun lemppari DJ Ja se soittaa meille vain hyvii biisei Enkä vois toivoo parempaa seuraa

koko kesänähän en oo kirjottan, kuka arvaa miksen?
- okei voin kertoo, siks et mä oon vihdoinki se täysikänen JIPII!

ja tähän välii voin varottaa, täst tulee helvetin pitkä postaus, tooivottavast tykkäätte :)

eli koulujen loppu tittidittidiiiii! (keskiviikko)

no yllätys, meikä on puistos!
ps. illalla olin kyl YSÄRIBILEIS! meno oli ihan katos ja sen takii kuvia ei ookkaan

no se koulujenloppu, taas! (lauantai)
oltiin kävelemässä manskaan mut ei pystyn kävelemään ja juomaan samaa aikaa, siis pysähyttiin Sapokkaan juomaan ja popittamaa musiikkii
ja siitä sitten albatrossiin... (lol)
ja siitä sitten captains karaokeen, siit ei kyllä oo kuvii kello oli jo niin paljon :)
viiminen viikonloppu ennenku täytin! tavotteena oli saada viimisen kerran kotiarestii lastarista, mut hitto. en ees saanu :( mehtää män!


Synttäreistä ei oo kuvia mut aloteltiin täs mun kämpillä, minne samana päivänä muutin mut avaimet olin saanu jo viikkoo aikasemmin :) eli sain tuotuu kaikki kamat ja laitettuu tän asumiskuntoon

illalla sitte oltiin Jaakossa ja siit sitten seurahuoneelle, oli kyl aika hiljasta..

Hei! ei enää paljoo, nyt se jussi!

Kauppaopiston naiset + yks hoitsu vallotti lehmän juhannusperjantaina, meno oli kyllä sen mukasta ja paikka näytti ihan kauheelta seuraavana aamuna,hyi meit!

tuuri matka
siel ei ollu juhannuskokkoo nii tuttu yritti tehä oman..
parhaat blondit!<3

et olis itekkää ilonen jos istut kahen nikon välissä :D

Jussijengi!
ja mikä soi jussina nonstoppina?

ja lisää kuulumisii myöhemmin!
ps. mul on huomen inssi, pitäkää peukut pystyssä ja varokaa mua tuol kotkan kaupungil!

onks teil ollu yhtä lystii ku mul?

2 kommenttia:

Mona kirjoitti...

Tosi teennäistä ottaa tollasii valokuvii mis kaikil on jotku tölkit tai pullot käsissä :P Automaattisesti tulee mielee jotkut tyyliin seiskaluokkalaiset, joiden mielestä juominen on tosi upeeta ja hienoa :D Joten varmaan noiden kuvien jälkee ei tarvii lisää samanlaisia.

Pirre kirjoitti...

seiskaluokalla myä kaikki ollaaki :) joten noiden kuvien jälkeen pitää varmasti laittaa aina vaan lisempää tollasia että kaikki varmasti ymmärtää meidän kannan alkoholiin :p