14.6.2010

HUOH säälittävää

Hei oikeesti, MITÄ VITTUA?!
Ihmiset luulee taas vähän väärin asioita ja nyt noihin edellisii kommenteihin vastattuna
KYLLÄ, olen huostaanotettu, kyllä todellakin pistän vahingon kiertämään älkää helvetis tulko mun lähelle tarttuu viel teihin ja ties minne joudutte. tottakai huostaanotettu ku oon nii, Nuorisovankilassa keravallahan mun pitäis olla jo ku en Kotkan normilissujen kanssa voi asua.
Niiku ekas jutussa sanoin ja vastasin tohon kommenttiiki, minuu ei oikeesti vois kiinnostaa vittuukaa mitä mieltä te tästä ootte mä en tollasten vitun pellejen takii tänne kirjota jotka huutelee näytön takaa.
Huomaa taas miten Kotkassa selvitetään asiat, jos kirjotetaa vaikka netti sivulle ja siellä '' apua se on niin huostaanotettu ihmispaska jolla on hurjat kalkkunajalat miten se voi käyttää valkosii legginssei '' ja keskustelu jatkuu pyörimällä muitten ympärillä, ootteko ite niin vitun täydelisii?! joo voin sanoo kyl mä puhun ihmisistä mut mul on pokkaa sanoo se päin naamaaki eikä huuella pelkästää näytön takana.
oikeesti! minuu ei kiinnosta :D kirjottakaa kommentteihin mitä haluutte jos teijän vitunmoinen pissis ego kasvaa ja HANKKIKAA ELÄMÄ :D
ps. en oo missää vaihees sanonu että koko kotkaa kiinnostais mun elämä mä en luule itestäni liikoja niinkuin ehkä jotkut teistä jotka kasvattaa egoaan varmaanki Habbo hotellis aukomassa päätä 10.vuotiaille ja sit ässäillää kaveriporukas JES.
Ehkä teil ei vaan ole omaa elämää nii jee mennäämpä toisten elämään sit kirjottelee ku tiiätte mun elämästä niin helvetisti! ensimmäinenki anonyymi, oon huostaanotettu, mitä muuta? :D sanokaa mitä ikinä haluutte minuu ei vois kiinnostaa helvettiikää mitä tollaset säälittävät pikkupaskat huutelee näyttönsä takaa :D

ja onko Janina joku mun orja? mm anna ku mietin EI. se on mun paras kaveri ollu koko sen ajan mitä tääl paskanpuhujien ihmemaassa oon asunu ja kuinkas monel teist pikkulissuista on oikeita kavereita?
tollast jatkatte nii en yhtää ihmettele et kaikki kaverit puukottaa selkää/ puhuu paskaa 24/7 ja siit tulee taas hurjat kissatappelut. Te voitte sanoo ihan mitä haluutte siit et janina ois mun ''orja'' tai jotain muuta sellasta.
siin vaiheessa voin sanoo HAHAHA ETTE TIIÄ MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN :D vitun pellet vetäkää ittenne jojoo nii kotkassa ois taas pari lissua poissa jotka ei muuta osaa ku vääristellä asioita ja puhuu muista skeidaa ku ei omii asioita oo :D

Ei kommentteja: