14.6.2010

It's your birthday so let's party and have some fun It's your birthday we'll dance til the morning comes

Ja nyt tällee tiivistettynä mun kahenpäivän synttärin juhlinnat jotka oli sinäänsä kivat, erilaiset ja aika järkyttävät.

alotin sen juhlinnan jo sitte perjantaina koska mun ah niin ihana rakas isoveljeni yllytti. se meni sit siin merkeis et heiteltii kouvolas vaa rinksaa ja käytii tykkimäel moikkaamas kavereita.

Lauantaina alotin juhlinnan sit siin 11 aikaan aamul ku haettii mun parhaat kaverit juna-asemalta, eli iitu ja mun orjani(Janina) lähettii siit suoraa sit lahtee ja seki oli ihan täys turha reissu, Tomin ja näitten kavereitten piti mennä sinne mikä animeconii, mut siel oli liput myyty loppuu jo kolmelta.
Käytii sit vaa syömäs ja lähettii pois.
Illemmasta joskus 7 mentii sihvakalle grillailee ja juomaa.
Sit tuli fiksu idea mun orjalta.
Lähtää tol ponttoonil toiselle puolelle sitä uimamestaa :D ja joo ei me minnee päästy aluks mut sit otettii rappusista pari lautaa irti ja ''soudettii'' niil.
Ei onnistunu.
Sit muuten vaa jammailtii siel ja pidettii hauskaa, kävin uimaski mussukan kans ja iitu lens vetee :D
oltii takasi meil joskus 2-puol 3 aikaa yöllä ja sit käviki sillee et Tomin kiva Seatti sai vähän ajeluu.
Haha, eihän me päästy ku parikytmetrii meijän pihasta ku seatti makaa kyljeltee ojassa!(joka oli noin metrin tai puoltoistametrii syvä)xd
Seuraavana päivän kyl tuli sit kilsan päästä traktori vetämää sen pois ja oli vähän liikaa tehoo, Seatti keulii sit takapäällä se oli ihan kokonaa pystyssä.
pieeentä jännitystä :D
ja joo kyl huomas et oli taas mies kuskina.
Lupailin kuvii mut olin vähän heikossa hapessa nii kamera ei päässy koko iltana ulos laukusta :)

ps. seuraavana päivänä mentii sihvakalle käymää nii siellähän se ponttooni on keskellä lammikkoo, muru kyl sano et pisti sen kiinni mut ei sit vissii pistäny :D ja hokkanen kyl siin puol 4 aikaa otti siitä autosta kuvan mut julkasen sen sitte ku Hokkanen sendis mulle sitä kuvaa :))

Ei kommentteja: