4.9.2011

mennää motellille hotellille jatkoille mennään meille teille jatkoille hameet ja housut nyt tippuu päältä eli vaatteet pois tai lähe vittuu täältä!

no wtf! porukat on ehkä ihanempii, kiitos ootte poistan kaikki mun videot ja kuvat pioneereilt, kiitti siitä.
mä niin kostan tän, onneks fiiu on mul koko ens viikon, buhahaha!

no mistäköhä sitä sit kertois, täs on nyt about joka viikonloppu oltu rönyilees ja kuviaki siitä on (valitettavasti)

jos alotetaa taiteitten yöstä? okei alotetaa.

Päätin torstai-iltana et jumalauta mä en oo ikin käyny kouvolas baarikierroksel ja keksin siihi hyvän sponsorinki, nimittäin porukat! ja kouvolaanhan me mentiin Inksan ässän ja alkon kautta hakemassa matkajuomisii..
Moi oon Pirita, onneks mun silmät ei muutu ikinä punasiks ku juon ja salama ei valkase naamaa ( äitini on mestarikuvaaja)
ps. kyllä oon pissis, juon siiderii pillillä!
pps. tästä baarista me alotettii, siis mutteri
yhen pöydän päällä oli tälläin kyltti, hitto ettei ollu meijän
pakollinen perhekuva, mieeee ja äityli lasihelmessä
neeext pakollinen perhepotretti, minä ja mun "isäpuoli" (hyypiö biologisen isän mukaan) ja bailataan House of rockissa
ja minä house of rockissa, kännivirne naamal oooi ku oon hehkee ( oisitte nähny mut puol 5 aikaa aamul kouvolan puistos)
oli pakko räpsii röökikopin seinästäki kuvaa, se oli nii hieno
ja tähän se sit päätty (porukoitten osalta) eli vammailtii kouvolan kävelykadulla :D

porukat lähti siit 12 aikaa sit takasi Anjalaa ja mä lähin kaverin kans Rivieraa viel, se meniki niin hassusti ku olla ja voi et kaveri lähti heittämää jotain koteihinsa mä jäin sinne mun eksän kanssa.
no jei mulla loppu akku, kuski ei päässy baarii enää takasi eksyin siitä ja sit hengailinki puol 5 aikaa kouvolan puistossa, 7 aikaa kävin nukkumaa heräsin 9 mun eksän autosta, vaikka luulin et oon helsingis. Mitäköhän vittua? siitä sit puol 10 ottelee tasottavii ja siit alkoki mun tuparit.

haluutteks te oikeesti kuvii mun tupareista? voi luoja.
siin on yks almost selvä kuva, tää on vielä mun luota about tunti ennenku lähettii baarii
ja siin on yks, ei niin selvä kuva...
hyvät oli tuparit, porukka oli ihan paras ja juomist riitti! :) ja jaksoin bailaa aamukuutee saakka vaik oliki noi vähäset yöunet.
ps. ihme etten saanu varotusta popitin viel 5 aikaa aamulla mun luona musiikkii.

MÄ LUPAAN! täl viikol tulee enemmän postauksii koska oon porukoil ja ottelen tot kameraa mukaa :) mut ei niin paljoo näit sekoi postauksii, huhhuh :D

tahotte biisin kuitenki!

Ei kommentteja: