12.9.2011

There is life even after a broken heart. You can fight the pain from a broken heart, broken heart

Jeii perjantaina oli muodinyö! (mikä oli mun osalta ainaki ihan perseestä)
Lähin liikkumaa Anjalasta Kotkaan vasta mm, 9-puol 10 aikaa koska fiiu oli korjauksessa.
Autossa piti vaihtaa siis taka- ja etujarrulevyt & palat ja yhtee pyörää jarrusatula, tot jarrusatulaa ei tiietty että piti vaihtaa joten isäpuolen piti sit 8 aikaa lähtee hitonmoisel kiireellä Kotkaa ostamaa sitä, koska kaikki Kouvolan vara-osaliikkeet oli jo kiinni. Mut jee, onneks Kotkasta löyty ja auto saatii kuntoo!

siitä sitte alkoki meikän kuskailu. Tarkotus olis et 12 aikaa lähtisin himaa et saa nukuttuukki ennen seuraavan päivän Lappeenrannan reissua, mut niinku aina, suunnitelmat kusi.

Ostin isoveljelle mun kaverilta GH:n ja että mä sain sen ennen lauantaita mun piti heittää kaveri baarii ja baarista kotiinsa siin puol 4 aikaa. Ihmisillä kesti helvetisti ja pääsin kotkasta lähtee 15 vaille 6 AAMULLA! siin sitte ihanat kahen ja puolentunnin unet ja kuskiks Kotkan ja Virojoen kautta Lappeenrantaa.

joo pysähyttii sit ravintola Wirran terassille
ja myös Lappeenrannassa terassille... ( tos vaihees alko jo pien energiajuoma humala tuntumaa)
ja siitä sitte Anjalaan ja JVG:n keikalle, mikä oli ihan paska.

mä näin JVG:n ekan kerran livenä Korian pioneerifestareilla, olin selvinpäin ja se oli ihan paska.
näin nyt Kantrissa, olin kännissä ja se oli ihan paska. JOO ETTE SAA 3 MAHOLLISUUTTA! :D
IHANAIHANAIHANA! <3

ps. miten meni viikonloppu? paremmin ku mulla? nojoo siihin ei paljo tarvita :)

Ei kommentteja: